Türkiye Sigorta Uygulaması 6 Milyon İndirme Etti

Türkiye Sigorta mobil uygulaması, toplamda 6 milyon indirme sayısına ulaştı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, günde ortalama 200 bin kişi tarafından ziyaret edilen uygulamanın kullanım oranı geçen yıla kıyasla yüzde 125 arttı.

Uygulama, 28 marka ve 36 farklı hizmetle kurgulanmış olarak kullanıcı dostu bir deneyim sunuyor.

Türkiye Sigorta Mobil Uygulaması, devreye alınan yeni fonksiyonlarıyla teknolojiyi yakından takip ediyor. Uygulamadaki yeni geliştirmelerle birlikte sadece görüntüleme değil sigortacılık işlemleri de yapılabiliyor.

Türkiye Sigorta, Bireysel Emeklilik, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası, Kasko ve Seyahat Sağlık Sigortası satışlarını da mobil uygulamasına taşıyarak yeni dijital fonksiyonlarıyla kullanıcılarına dijital deneyim kolaylığı sunuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Türkiye Sigorta Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Çiğdem Kılıç, uygulamadaki yeniliklerle kullanıcıların sigortacılık işlemlerini kolayca yapabildiğini belirtti.

Kılıç, “Uygulamamızdaki yeni geliştirmelerle müşterilerimiz sigortacılık işlemlerini kolayca yapabiliyorlar. Platform üzerinden birikim detaylarını görüntüleme, ara ödeme, hediye BES, katkı payı değişikliği, geçmiş veya gelecek vade ödeme, makbuz görüntüleme, sağlık, araç ve konut poliçe görüntüleme, anlaşmalı servis ve sağlık kuruluşlarına erişim, poliçe kullanımları ve harcama işlemleri, çekici işlemleri, hasar talepleri ve mini onarım talepleri gibi birçok işlem kolayca yapılıyor.” bilgisini verdi.

“Online Doktor” randevu hizmetiyle, sağlık sigortası müşterilerinin hastaneye gitmeden diledikleri yerden diledikleri zamanda sağlık hizmetine hızlıca erişebildiklerini belirten Kılıç, “Ayrıca Fona Sor uygulaması sayesinde bireysel emeklilik katılımcılarına yatırım hedeflerine uygun fonları seçme ve yönetme imkanı sunuluyor.” ifadesini kullandı.

Kılıç, yenilik ve geliştirmelerin yanı sıra devir fonksiyonuyla Portföy Yönetim Şirketine yaklaşık 670 milyon lira devir sağladıklarını belirtti.

Yapılan geliştirmelerin sonuçlarını paylaşan Çiğdem Kılıç, şunları kaydetti:

“2024 yılında yapılan çalışmalarla birlikte mobil uygulama üzerinden devam eden geliştirmelerimiz kapsamında, Sağlık Grup ve bireysel tekliflerin mobilden poliçeleşmesiyle birlikte 3 bin 279 adet poliçe yapılarak 50 milyon liralık tahsilatı bu kanal üzerinden gerçekleştirdik. Sağlık provizyon işlemlerinde sağlık tazminat taleplerinin yüzde 94,4’ü mobil uygulama üzerinden alınarak ödeme süreçlerinde verimlilik sağladık.”

Related Posts

İcra ve iflas dosyalarında sayı rekora koşuyor!

İcra ve İflas Dairelerinin verilerine göre; 2018’de 29,7 milyon olan icra ve iflas dosyası sayısı, 2024 sonunda 32,7 milyona ulaştı.

İstanbul’da bakıcı fiyatları cep yakıyor

Çocuk sahibi olmak bakıcı ücretleri ve genel bakım masrafı nedeniyle çiftlerin korkulu rüyası oldu. İktidar en az 3 çocuk isterken, bir çocuğun bakımı için en az iki asgari ücret gerekiyor.

Malatya’da Zirai Don Felaketi

Malatya’da zirai don kayısı dahil birçok meyve türünde büyük zarara neden oldu. Hasar tespiti sürüyor.

Çin’in Mart ayındaki yeni banka kredileri beklentileri aşarak 3,64 trilyon yuana yükseldi

Çin’de yeni banka kredileri, bir önceki ayki sert düşüşün ardından Mart ayında beklenenden daha fazla toparlandı ve dünyanın ikinci büyük ekonomisinin ABD ile tırmanan ticaret savaşına hazırlanmasıyla birlikte politika yapıcılara bir miktar rahatlama sağladı.

Zirai don, Niğde’deki elma üreticilerini üzdü

Türkiye’nin önemli elma üretim merkezlerinden Niğde’de soğuk hava ve zirai don nedeniyle elma bahçeleri zarar gördü.

Kilis’te Yorgancılık Tehlikede

Kilis’teki yorgancılık mesleği, çırak eksikliği ve düşük kazançlarla yok olma eşiğinde. Ustalar devlet desteği bekliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir